خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۷۳

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور پیامی ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن صادقی به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

«به راستی چه زیباست، اندیشه‌ای که در مقابل قلم، زانو زند و واژه‌ای که در خدمت بیان حق بر آید» 

در تقویم ایران اسلامی، ۱۷مرداد به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق درچارچوب خبر و شهادت غیور فرزندی از دیار بروجرد شهید عرصه خبر «محمود صارمی» به نام «روز خبرنگار» مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه، گام بر می‌دارند و در این راه پر مشقت، پر تکاپو و مملو از هیاهو، با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه، به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند. 

در وضعیت کنونی جامعه و در روزهای شیوع بیماری کرونا، خبرنگاران و عکاسان عزیز نیز در سخت‌ترین شرایط، لحظه‌ای خود را جدا از کادر درمان و جامعه ندیده‌اند و با حضور و آگاهی بخشی خود از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت استان‌ها و دعوت مردم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی، نقش مهم و خطیری را در این مسیر سخت و طاقت فرسا به عهده داشتند. 

بدینوسیله ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یادبود باشکوه و حماسه آفرین عرصه اندیشه و قلم را به کلیه خبرنگاران و عرصه رسانه در سراسر کشور بالأخص خبرنگارانی که با دلسوزی فراوان در جهت انعکاس اخبار و وقایع کارگری و حمایت از حق و حقوق این قشر بزرگ تلاش می‌نمایند، تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی، تندرستی و توفیق روزافزون در همه امور را از درگاه خداوند بزرگ برای این عزیزان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز