خبرگزاری کار ایران

پیام شریعتمداری برای خبرنگاران/ خبرنگاری رکنی از ارکان مردم‌سالاری و بازوی دولت‌ها و حکومت‌ها در اداره جوامع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۳۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار پیامی «روز خبرنگار» را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به آنانکه آگاهانه، متعهدانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند «آگاهی بخشی» و «حقیقت جویی» را هویت بخشیده و منادی امید به آینده باشند به همه خبرنگارانی که تباهی فساد، دروغ، بی‌اخلاقی، نفاق و تبعیض را به چشمان همگان آشکار می‌کنند به آنانی که صدای فراموش شدگان و رنج دیده‌گان هستند، تبریک می‌گویم. 

قطعا" کارکرد رسانه در ارائه تصویری شفاف از وضعیت کشور و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، بی‌بدیل و غیرقابل انکار است. 

بر کسی پوشیده نیست که روزنامه نگاری و خبرنگاری رکنی از ارکان مردم‌سالاری و بازوی دولت‌ها و حکومت‌ها در اداره جوامع است. 

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» فرصتی ارزشمند و گرانبها، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته‌ای است که روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه را کانون مطالبه‌گری و دغدغه مندی خود می‌دانند. 

یاد همه پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، به ویژه یاد و خاطره شهدای رسانه، شهدایی که هریک نماد مسئولیت، تعهد و دانایی جامعه وسیع رسانه‌ای کشور هستند و همه خبرنگارانی که با حضور خود در کانون رویدادها و حوادث در دوران‌های مختلف صحنه‌های بی‌نظیری از انقلاب، دفاع مقدس و افتخار آفرینی‌های شکوهمند مردم این سرزمین را ثبت کرده اندگرامی می‌داریم. 

با تبریک و تهنیت «روز خبرنگار»، مراتب سپاس خود را از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند تلاشگران خستگی ناپذیر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ابراز نموده، بهروزی، توام با سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز