خبرگزاری کار ایران

تکرار حادثه مرگ سیمبانان/ این‌بار در «بنارویه» فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۵۲

یکی از کارگران «سیمبان» عملیات اتصال برق شرکت توزیع برق شهر «بنارویه» شهرستان لارستان که بر اثر سقوط پایه بتونی به شدت زخمی شده بود، روز گذشته در بیمارستان لارستان جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران سیمبان مصدوم شرکت توزیع برق «بنارویه» شهرستان لارستان که روز ۲۶ تیرماه بر اثر سقوط پایه فشار متوسط دچار مصدومیت شده بود، روز گذشته (۱۲ مرداد) در بیمارستان لارستان جان باخت.

یکی از کارگران سیمبان شرکت توزیع برق در تشریح جزئیات مرگ همکار خود گفت: این حادثه روز شنبه ۲۶ تیر ماه برای یکی از همکاران سیمبان به نام «یونس ملایی» که در واحد عملیات و اتفاقات شرکت توزیع برق شهر بنارویه فعالیت داشت، اتفاق افتاده است.

او گفت: در روز حادثه «ملایی» برای عملیات اتصال برق به منطقه سیل‌زده روستای بنارویه نزدیک روستای مسیح آباد اعزام شده بود که بر طغیان آب پایه بتونی بزرگ برق فشار متوسط بر روی پای وی سقوط می‌کند و از طریق بالگرد به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: شدت جراحات وارده به حدی بوده که پزشکان ناچار می‌شوند دو پای ملایی را قطع کنند (یک پا در روز نخست از زانو به بالا و پای بعدی بعد از یک هفته از زانو به پایین) اما درنهایت روز گذشته او به دلیل افت فشار جان باخت.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران شرکت توزیع برق فارس؛ یونس مولایی ۳۶ سال سن، ۱۲ سال سابقه کار داشتو او همچنین دارای یک فرزند پسر ۱۲ است. مولایی از سیمبانان زحمتکش اداره گروه اتفاقات و عملیات شهر بنارویه شهرستان لارستان بود و عصر روز گذشته مراسم تشیع وی در زادگاهش در روستای «کهنه» بخش مرکزی لارستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز