خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی برندگان مسابقه پیامکی سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۸۵

اسامی برندگان مسابقه پیامکی تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی اعلام شد.

به گزارش ایلنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تامین اجتماعی امسال (19 الی 25 تیر ماه)، مسابقه پیامکی از طریق سایت رسمی و صفحه اینستاگرام تامین اجتماعی برگزار شد.

این مسابقه با مضمون "بر مبنای کدام اصل قانـون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برخـورداری از تامین‌اجتماعی حقی همگانی شناخته شده و دولت مکلف به تامین آن بـرای یکایک افراد کشـور شده است؟" انجام شد.
گفتنی است؛ در این مسابقه، حدود 10 هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد، 15 نفر به قید قرعه برنده و هدیه ای به رسم یادبود برای آنان ارسال شد.

سمیه میابادی از بیرجند، علی فتحی از لوشان، رحمت اله علیمرادی از ایلام، نسرین حاج نوروزعلی از اصفهان، صدراله شریفی دیزگانی از شیراز، سید مرتضی جعفری از شیراز، هاجر نائبی از گرمسار، سعیده امیری از ماهشهر، ابراهیم رحیمیان از طبس گلشن، علی انصاری گهر از تهران، ساره فصاحت از گلپایگان، فاطمه قرب آبادی از فردیس کرج، زینب اسدی از شهر بابک، مهدی نوروزی از همدان و فاطمه درودیان از تهران به عنوان برندگان این مسابقه پیامکی اعلام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز