خبرگزاری کار ایران

اعطای امتیازهای ویژه حمایت از مدافعان سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۳۷

به زودی بخشنامه ویژه حمایت بیشتر از مدافعان سلامت به منظور برخورداری آنان از امتیازات خاصی مانند اعمال ضریب متناسب به ساعت کاری کارکنان بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی و خدمت‌رسانی کرونایی به مردم در هرگونه تعطیلات ناشی از پیک‌های کرونا، حوادث و… تصویب و اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از نظام پرستاری، برخورداری از مزایای سختی کار، پاداش‌های کرونایی؛ امتیاز استخدامی، اعمال ضرائب و ارزش‌بندی جدید برای اضافه کاری در بخشهای سخت و کرونایی، تعیین تکلیف و رسیدگی بهتر به وضع بستگان درجه یک شهدای سلامت نیز از جمله موضوعاتی است که نهایی شده و به زودی مصوبات آن ابلاغ می‌شود. 

پرستاران و همه مدافعان سلامت از حدود یک و سال و نیم گذشته در کمال نجابت و مظلومیت مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند اما در عین حال انتظار دارند، این بخشنامه‌ها و امتیازهای شغلی با توجه به سختی‌ها و عوارض ارائه این خدمات هر چه سریعتر اجرایی شود. 

سازمان نظام پرستاری نیز با توجه به این مطالبه بحق از مدت‌ها پیش، برای تصویب و اجرای این امتیازها برای مدافعان سلامت در تلاش بوده و با پیگیری‌های مستمر؛ این فعالیت‌ها در شرف نتیجه دهی است. 

همزمان با پیگیری اجرای این بخشنامه‌ها در دولت، سازمان نظام پرستاری تصویب طرحی را نیز برای دفاع محکم از حقوق همه مدافعان سلامت از نیروی خدماتی در مراکز درمانی گرفته تا پرستاران، پزشکان و متخصصان فعال در عرصه بهداشت؛ درمان؛ پاراکلینیک؛ بالین؛ اورژانس و … در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کند. 

رزمندگان مظلوم و جان برکف مدافع سلامت بی‌شک مستحق برخورداری از امتیازات مشابه رزمندگان و ایثارگران دوران هشت‌ساله دفاع مقدس هستند و متناسب با میزان حضور، نوع حضور، ابتلا، آسیب دیدگی یا شهادت؛ عینا برای هر سطحی باید امتیازاتی مرتبط در نظر گرفته و با سرعت لازم اعطا و اعمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز