خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران:

وام بازنشستگان کارگری باید اول تا سوم ماه واریز می‌شد/ یک هفته تاخیر علیرغم وعده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۶۸

ایزدان گفت: در پرداخت وام حدود یک هفته تاخیر شده است و بازنشستگان چندین روز در انتظار ماندند. به نظر می‌رسد مراحل دریافت وام، دشوارتر و طولانی‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالیکه در روزهای گذشته، بازنشستگان کارگری از تاخیر در پرداخت وام هفت میلیون تومانی انتقاد بسیار صورت دادند، این وام شب گذشته (نهم مرداد) به حساب مشمولان واریز شد.

علی جهانی (مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی) با بیان اینکه از تاریخ ثبت نام تا زمان پرداخت تسهیلات به طور متوسط ۳۰ تا ۴۰ روز فاصله وجود دارد، گفت: «بازنشستگان توسط کانون‌هایی که عضو آن‌ها هستند، ثبت نام می‌شوند و در صورت تایید شرایط‌شان در فاصله‌ی زمانی یاد شده، تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.»

این مقام مسئول از واریز وام به حساب ۳۴۰ هزار مستمری بگیر خبر داده و در ارتباط با تاخیر چیزی نگفته است.

این در حالیست که حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) می‌گوید: وام طبق قرار قبلی باید بین یکم تا سوم ماه پرداخت می‌شد. در پرداخت وام حدود یک هفته تاخیر شده است و بازنشستگان چندین روز در انتظار ماندند. به نظر می‌رسد مراحل دریافت وام، دشوارتر و طولانی‌تر شده است.

بیست و هفتم تیرماه، علی جهانی به شبکه خبر سیما، گفت: پس از ثبت نام و ارائه مدارک، بانک عامل مکلف است از یکم تا سوم هر ماه ۷ میلیون تومان وام بازنشستگان را به حساب آن‌ها واریز کند.

ایزدان با اشاره به این وعده‌ها گفت: ما روزها در انتظار واریز وام بودیم و بازنشستگان بارها مراجعه می‌کردند و می‌پرسیدند وام چه شد. لازم به توضیح نیست که سال قبل نیز وام‌ها همیشه بین یکم تا سوم پرداخت می‌شد و هر ماهی که قرار بود واریز صورت بگیرد، قبل از سوم این کار جامه عمل می‌پوشید. خودشان به صراحت اعلام کرده بودند که بانک عامل باید قبل سوم وامها را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز