خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان از معاون اول رئیس جمهوری درخواست کرد؛

مطالبات کادر درمان در قالب‌ کارانه و پاداش پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۰۷

نماینده مردم اصفهان در مجلس طی نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر حداقل قسمتی از مطالبات کادر درمان در قالب کارانه عقب افتاده یا پاداش کرونا توسط وزارت بهداشت شد.

به گزارش ایلنا؛ متن نامه «عباس مقتدایی» خطاب به معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این است: 

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛ همانگونه که مستحضرید استان اصفهان از نظر شیوع بیماری (کوید ۱۹) در وضعیت هشدار قرار دارد. همچنین خستگی مفرط پرسنل و کادر درمانی مشهود بوده و ایشان آخرین خط دفاعی در برابر شیوع کرونا هستند که در صورت آسیب در این مقطع خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد شد. 

باستحضار می‌رساند این عزیزان مطالبات متعددی در خصوص‌کارانه خود دارند که نیاز است با قید فوریت برای تامین امنیت و ادامه فعالیت آنان دستور فرمائید، حداقل قسمتی از مطالباتشان در قالب‌کارانه عقب افتاده یا پاداش کرونا توسط وزارت بهداشت به حساب آنان واریز و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد حمایت قرار گیرند. 

لازم به ذکر است‌ عدم توجه ویژه، خسارت‌ها و احیاناً اعتراضاتی را در آینده نزدیک در پی خواهد داشت که تدبیر امروز جنابعالی مورد توقع و انتظار است. مزید امتنان است دستور فرمایید اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند. 

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز