خبرگزاری کار ایران

مجمع «کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی» از میان کانون‌ها عضو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۰۹

رئیس هیات مدیره کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از اعضای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی استان تهران و شهر تهران خواست که درخواست خود را برای عضویت در مجمع خود اعلام کنند.

به گزارش ایلنا؛ سلطانی کیا، رئیس هیات مدیره کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی استان تهران و شهر تهران خواست که درخواست خود را برای عضویت در مجمع خود اعلام کنند. 

کانون‌ها باید علاوه بر ارائه درخواست کتبی خود برای عضویت در مجمع این تشکل نماینده معرفی کنند و نحوه ارتباط با وی را توضیح دهند. 

متقاضیان همچنین باید اطلاعات ثبتی (کپی اساسنامه و آگهی تاسیس) تشکل خود به همراه فهرست اعضای هیات مدیره و آخرین تغییرات آن را به هماره آمار بازنشستگان تحت پوشش در تهران و شهرستان‌ها، به تفکیک ارائه کنند. 

گفتنی است که 17 کانون در این مرحله به عضویت مجمع  کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی درمی‌آیند و پس از آن هم اعضای مجمع 30 استان کشور تعیین می‌شوند. 

متقاضیان باید هرچه سریعتر مدارک خود را ظرف 10 روز به یکی از شماره‌های واتساپ 09351862852 و 09151001220 ارسال کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز