خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران شهرداری رودبار زیتون امروز هم ادامه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۷۳

کارگران شهرداری رودبار زیتون بابت‌ عدم پرداخت ۵ماه حقوق و بیمه خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض کارگران شهرداری رودبار در استان گیلان بابت معوقات مزدی و عدم پرداخت ۵ماه حقوق و مشکلات بیمه‌ای خود امروز برای پنجمین روز برگزار شد.

این کارگران اظهار داشتند:‌ در طول یک هفته گذشته چند بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق دست به اعتراض صنفی زده و از کار کردن خودداری کرده‌ایم. در آخرین تجمع که (۶مرداد ماه) برگزار شد، مسئولان شهری وعده پیگیری مطالباتمان را دادند.

این کارگران که در بخش‌های مختلف مجموعه شهرداری کار می‌کنند، در ادامه گفتند: کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست! در شرایط اقتصادی فعلی، حتی اگر کارگر دستمزد هم بگیرد، نمی‌تواند نیازهای ضروری خانوار را تامین کند چه برسد به ما که پرداخت دستمزدهایمان ماه‌ها به تعویق افتاده است.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت مطالبات آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری رودبار اقدامی صورت نداده‌اند.

به گفته یکی از کارگران معترض؛ در طول چهار تا ۵ ماه گذشته هر ماه بخشی کمی از حقوق خود را به صورت علی‌الحساب دریافت کرده‌ایم که در نهایت مجموع دریافتی ما در طول ۵ ماه گذشته حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان بوده است.

یکی دیگر از کارگران در ادامه مدعی شد: در حالی ما کارگران پیمانکاری شهرداری رودبار به دلیل شرایط بد مالی از مسئولان شهری انتظارپرداخت حقوق داشتیم که در روز‌های گذشته به حساب کارکنان رسمی مبالغی واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز