خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی شهرستان لامرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۰۰

به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی شهرستان لامرد که مرجع صدور گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار و ایمنی پیمانکاران است، انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار و آیین نامه مصوب ۸۹/۸/۳ هیئت وزیران و به موجب صورتجلسه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۴ مجمع عمومی و هیئت مدیره، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی شهرستان لامرد از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱۴ به مدت سه سال و بازرسان از تاریخ یاد شده به مدت یک سال انتخاب شدند. 

برپایه این گزارش، میثم شهابی به عنوان رئیس هیئت مدیره و دبیر، مسلم غنی‌پور نائب رئیس، محمود رئیسی خزانه‌دار، صادق زائری و علی ملک زاده اعضای علی‌البدل هیئت مدیره، خلیل کوه‌شکن بازرس اصلی و سوسن شمسی بازرس علی‌البدل انجمن صنفی یاد شده انتخاب شدند. 

انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی شهرستان لامرد در تاریخ ۹۷/۳/۲۰ در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به ثبت رسیده است. 

ارائه خدمات تشکیل پرونده به متقاضیان اخذ گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار و ایمنی پیمانکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی ۳۶ساعته ویژه مدیران شرکت‌های خدماتی پشتیبانی، فنی مهندسی لامرد از جمله اهداف تشکیل این انجمن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز