خبرگزاری کار ایران

در بیانیه روابط عمومی حزب اسلامی کار تاکید شد؛

حزب اسلامی کار هیچگونه ارتباطی با دریافت و پرداخت‌های موزه ملی کار ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۵۶۱

روابط عمومی حزب اسلامی کار در رد شایعه پراکنی سایت شفافیت و برخی کانال‌ها در ارتباط با نقش خانه کارگر و حزب اسلامی کار در پرداخت هرگونه وجهی توسط محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا به موزه ملی کار وابسته به دولت (وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی) تکذیبیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه روابط عمومی حزب اسلامی کار در رد شایعه پراکنی سایت شفافیت و برخی کانال‌ها در ارتباط با نقش خانه کارگر و حزب اسلامی کار در پرداخت هرگونه وجهی توسط محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا به موزه ملی کار وابسته به دولت (وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی) به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طی چند روز اخیر طرح مطالب غیر واقع وغرض ورزانه نسبت به نقش حزب اسلامی کار و خانه کارگر در دریافت و پرداخت هر گونه وجهی از سوی محمد رضوانی فر به موزه ملی کار و نیز هرگونه ارتباط این حزب با دریافت و پرداخت‌های ادعا شده در سایت شفافیت موجب تشویش اذهان عمومی و توهین و افترا به حزب اسلامی کار و دبیرکل محترم حزب شده است.

روابط عمومی حزب اسلامی کار بدینوسیله اعلام می‌دارد تنها ارتباط موجود در مطالب مطرح شده در سایت مذکور صرفا عضویت دبیرکل محترم حزب و همچنین دبیر کل محترم خانه کارگر در هیئت امنای موزه ملی کار به همراه وزرای محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان بوده است. براین اساس حزب اسلامی کار و خانه کارگر از لحاظ حقوقی هیچگونه دخالتی در مسائل مالی و اداری موزه ملی کار نداشته‌اند.

 نگارنده مطلب کذب منتشره علیه حزب اسلامی کار و خانه کارگر و دبیران کل محترم مربوطه این دو تشکل قانونی را احتمالا بر اساس غرض ورزی نسبت به مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که عملکرد آن چندان هم مورد پذیرش حزب اسلامی کار نیست؛ نگاشته است. این غرض ورزی محرز موجب شده تا نسبت به طرح مسائل خلاف واقع اقدام و شایعه پراکنی نماید. تشابه اسمی بین آقای محمدتقی علی حسینی مدیرعامل موزه ملی کار با شخصی به نام سیدعلی حسینی مدیر عامل یکی از شرکت‌های شستا و اختلاف با شخص مذکور نیز شاید موجب شده تا نگارنده شتابزده و بدون بررسی به هتاکی و ایراد تهمت نسبت به خانه کارگر و حزب اسلامی کار اقدام کند.

 مدارک و شواهد موجود نشان می‌دهد که تاسیس موزه ملی کار براساس یک ضرورت تاریخی از نزدیک به دو دهه قبل در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داشته که در دوره اخیر با همت مسئولین وزارت متبوع به مرحله اجرا درآمده است. شایان توجه است که این موزه در اداره کل ثبت شرکت‌ها به عنوان یکی از موسسات وابسته به دولت به ثبت رسیده است. بنابراین هرگونه دریافت و پرداخت درخصوص موزه ملی کار درصورت واقعیت داشتن نیز غیر شخصی بوده و هیچ یک از اعضای حقیقی موزه اعم از اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره هیچگونه دریافت شخصی از شرکت شستا نداشته‌اند.

درپایان تاکید می‌شود که حزب اسلامی کار حق شکایت نسبت به این شایعه پراکنی زشت و غیرواقعی را در مجاری قضایی برای خود محفوظ داشته و در اسرع وقت نسبت به آن اقدام خواهد نمود تا رسانه‌هایی از این دست در بیان مطالب، حفظ صداقت، درستی و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدون تحقیق و مطالعه نسبت به بیان مطالب غیر واقع و تشویش اذهان عمومی اقدام ننمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز