خبرگزاری کار ایران

۹۰۰۰ مرکز درمانی در اختیار بازنشستگان فولاد قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۸۴

معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد ایران، در اطلاعیه‌ای مزایای قرارداد درمان گروهی فی‎مابین صندوق و بیمه دانا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، قرارداد درمان گروهی فی‎مابین مؤسسه و بیمه دانا از تیرماه ۱۴۰۰ برای مدت یکسال منعقد گردیده که مزایای قرارداد جدید به شرح جدول ذیل است: 

۱ – با توجه به گستردگی شعب بیمه دانا در سراسر کشور، کلیه امور بیمه‎‌ای از طریق شعبه در استان قابل پیگیری می‎‌باشد. (لیست و نشانی شعب بیمه دانا در سراسر کشور پیوست می‎باشد. 

۲ – افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد (بیش از ۹۰۰۰ مرکز در سراسر کشور) اعم از بیمارستان، داروخانه، تصویربرداری، آزمایشگاه و …

۳ – استفاده آسان از مراکز طرف قرارداد آنلاین صرفاً با ارایه کارت ملی و بدون نیاز به مراجعه به شعب و یا نمایندگی‌ها، 

نکته: فرزندان اناث بالای ۱۷سال سن می‌‎بایست برای دریافت خدمات مراکز طرف قرارداد و یا تحویل هزینه پزشکی شناسنامه به همراه داشته باشند. (۴ – درصورت استفاده از خدمات مراکز دولتی کلیه بیمه‎‌شدگان از فرانشیز معاف می‎باشند، 

۵ – کلیه داروهای ایرانی و خارجی موجود در فارماکوپه کشور (برای داروهای خارجی با تجویز پزشک متخصص معالج) 

۶ – انواع ویتامین و مکمل‎های نوع وارداتی برای بیمه شدگان بیش از ۷۰ سال سن، خاص و صعب‎‌العلاج، مادران باردار و کودکان کمتر از ۵ سال با تجویز متخصص مربوطه و درصورتی‌که جنبه درمانی داشته، قابل پرداخت بوده و در تعهد بیمه‎‌گر می‎باشد. 

۷ – حق فنی داروخانه به عهده بیمه‎‌گر می‎باشد، 

۸ – ویزیت در منزل صرفاً جهت بیمه‎‌شدگان صعب‎‌العلاج زمین‌گیر و و بیماران نیازمند به حمایت خاص، (درصورت تقاضای ویزیت در منزل توسط بیمه‎‌شدگان فوق‌‎الذکر، شرکت بیمه‎‌گر موظف است شرایط را فراهم آورد، هم‎چنین حداکثر تعهد ویزیت در منزل برای بیمه‎‌شدگان یادشده تعداد ۶ویزیت متخصص یا فوق تخصص و حداکثر ۶ ویزیت عمومی در سال. 

۹ – هزینه‎‌های خدمات پرستاری در منزل طبق تعرفه اعلامی وزارت بهداشت صرفاً جهت بیمه‌‎شدگان صعب‎‌العلاج و خاص، نیازمند به حمایت خاص و بیماران ICU در منزل با تأیید کمیسیون پزشکی مشترک بیمه‌گر و بیمه‎‌گذار قابل بررسی و پرداخت می‎‌باشد. 

۱۰ – هزینه‌های نسخ الکترونیکی، ویزیت و خدمات بدون قید و شرط در تعهد بیمه‌گر است، 

۱۱ – کمک هزینه وسایل کمک درمانی براساس نرخهای سال جاری به‎‌روزرسانی شده و طبق دستورالعمل مؤسسه از محل تنخواه قابل پرداخت می‎‌باشند. 

نظارت استانی بر خدمات درمانی این قرارداد به عهده شرکت شسبد و پزشکان ناظر استانی شرکت بوده و درصورت نیاز، پاسخگوی بازنشستگان عزیز خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز