خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای شورای مقررات زدایی سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۷۱

رضا معینی و محمدرضا جوان جعفری به عنوان اعضای شورای مقررات زدایی و وحدت رویه سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در احکام صادر شده توسط مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رضا معینی به عنوان عضو و نماینده مدیرعامل در «شورای مقررات‌زدایی و وحدت رویه سازمان» منصوب شد. همچنین در حکم دیگری، محمدرضا جوان جعفری به سمت عضو حقوقدان «شورای مقررات‌زدایی و وحدت رویه سازمان» منصوب شد. 

متن احکام به شرح زیر است: 

نظر به لزوم تداوم و استمرار اقدامات برای شناسایی، حذف و اصلاح مقررات زائد و در اجرای مفاد جزء (۳) بند (الف) بخشنامه مورخ ۲۹/۳/۱۴۰۰ به موجب این حکم به عنوان شورای مقررات‌زدایی و وحدت رویه سازمان" منصوب می‌شوید. 

امیدوارم با توکل به عنایات خداوند متعال و رعایت امانتداری و جوانب شرعی و قانونی و مشارکت ذینفعان در فرایند بررسی و رفع موارد مبهم، متعارض، تکراری و هم‌پوشان از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها جاری سازمان با هدف ایجاد وحدت رویه در اجرا، برداشت واحد و یکسان از مفاهیم و تعاریف مندرج در ضوابط و مقررات مربوطه و توسعه و گسترش شفافیت در عملکرد تلاش نموده و در صیانت از حقوق شرکاء اجتماعی اعم از کارفرمایان بیمه شدگان و مستمری بگیران موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز