خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارکنان بیمارستان امام خمینی به ۴ سال بی‌سرانجامی/ وضعیت مالکیت و پرداخت بدهی چه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۰۵

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) استان البرز در اعتراض به ۴ سال بی‌سرانجامی، در زمینه تعیین وضعیت مالکیت بیمارستان، وجود چند ماه معوقات مزدی، پیگیری راه‌اندازی کامل این بیمارستان، امروز (سه‌شنبه/۵ مرداد) با مدیریت بیمارستان جلسه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال تجمع روز گذشته کارکنان بیمارستان امام خمینی استان البرز مقابل مجلس، جمعی از آن‌ها امروز با مدیریت بیمارستان جلسه داشتند. 

در حال حاضر مالکیت این بیمارستان در دست سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و بنیاد شهید و امور ایثاگران است اما بخش اعظم فعالیت‌های بیمارستان به دلیل انباشت بدهی تعطیل است و حدود ۲۰۰ نیروی باقی مانده در آن بلاتکلیف هستند. آن‌ها در تجمع روز گذشته مقابل مجلس از نمایندگان خواستند که به روشن شدن وضعیت مالکیت و راه‌اندازی بخش‌های این بیمارستان کمک و از بیکاری آن‌ها جلوگیری کنند. 

کارکنان بیمارستان علاوه بر روشن شدن این موارد، از مدیریت این مجموعه خواسته‌اند که معوقات آن‌ها و پزشکان و بازنشستگان را پرداخت کند؛ ضمن اینکه از سازمان همیاری و بنیاد شهید می‌خواهند بدهی‌های بیمارستان را که موجب توقف فعالیت‌های آن شده پرداخت و اجازه واگذاری آن را به مراجع دارای صلاحیت صادر کنند؛ چراکه با وجود بدهی، کمتر شخصیت حقوقی حاضر به خرید و اداره بیمارستان است. در سال‌های گذشته مزایده‌ای هم برای واگذاری بیمارستان برگزار شد. با این حال پس از گذشت حدود ۲ سال از مالک خلع ید شد. 

کارکنان بیمارستان امام خمینی همچنین خواهان‌ عدم اجاره بخش قلب بیمارستان به بخش خصوصی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز