خبرگزاری کار ایران

۱۵ روز از اعتراضات کارگران هفت تپه گذشت/ کارگران: هنوز حقوق اردیبهشت را دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۵۰

بیش از ۱۵ روز از اعتراض کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه نسبت به دست‌کم سه ماه معوقات مزدی می‌گذرد.

کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه اعتراضات خود خبر دادند.

به گفته آن‌ها؛ بیش از ۱۵ روز است که کارگران نسبت به دست‌کم سه ماه مطالبات مزدی خود اعتراض دارند.

این کارگران اظهار داشتند: علیرغم اعتراضات طولانی و مراجعات مکرر به همه مقامات مسئول در سطح شهرستان و استان، هیچکس پاسخگوی ما نیست و فقط وعده می‌دهند.

یکی از کارگران حاضر در تجمع، گفت: کارفرما می‌گوید نقدینگی نداریم؛ اما باید پرسید اگر نقدینگی نداری به چه حساب وارد هفت تپه شده‌اید و آن را خریداری کرده‌اید؟ همه‌جور هزینه می‌کنید و حالا که نوبت به پرداخت مطالبات کارگران رسیده، می‌گویید نقدینگی نیست.

این کارگران پس از واگذاری مجتمع کشت و صنعت هفت تپه به بخش خصوصی، هر ماه مطالبات خود را با تاخیر دو تا سه ماهه دریافت کرده‌اند در سال جاری نیز جدا از حقوق فروردین ماه، سه ماه معوقات مزدی طلبکارند.

در چهل ویکمین روز اعتراض، کارگران با در دست گرفتن دستنوشته‌ای به دریافت مطالبات خود شامل پرداخت هرچه سریعتر معوقات مزدی و خروج بخش خصوصی تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز