خبرگزاری کار ایران

کمباین‌سازی تبریز با حداقل ظرفیت مشغول کار است/ خواستار افزایش تولید و نیروی کار هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۶۲

کارگران کارخانه کمباین‌سازی تبریز می‌گویند که این واحد صنعتی با حداقل ظرفیت فعالیت تولیدی خود را ادامه می‌دهد.

برخی منابع کارگری در واحد تولیدی «کمباین‌سازی تبریز» در استان آذربایجان شرقی به خبرنگار ایلنا گفتند: حدود چهارسال پیش واحد تولیدی «کمباین‌سازی تبریز» که پیش از این به نام «توسعه صنعت آذربایجان» شهرت داشت، به دلیل‌ عدم وجود نقدینگی به حالت تعطیلی درآمد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان حدود ۷۰۰ کارگر بیکار شدند، در ادامه افزودند: حدود دو سال پیش با پیگیری مسئولان و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار جدید، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی و حدود ۳۰ کارگر نیز جذب کار شدند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۲۰ کارگر در این کارخانه مشغول کارند، در ادامه افزوند: در حالی سرمایه گذار با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی همه بدهی‌های کارخانه از جمله کارگران را پرداخت کرد که پیش از این یکی از بانک‌ها خصوصی قصد توقیف کارخانه و مصادره زمین و تجهیزات و ماشین‌آلات اموال و دارایی‌های کارخانه کمباین‌سازی را داشت.

به نقل از کارگران این کارخانه گفته می‌شود؛ قیمت تمام شده محصولات تولیدی این شرکت نصف محصولات مشابه خارجی است و اگر حمایت‌های لازم از سوی دولت صورت بگیرد، شرکت قادر است با ظرفیت کامل، حدود ۳۰۰ دستگاه کمباین در سال تولید کرده و تعداد کارکنان خود را نیز به ۳۰۰ نفر افزایش دهد.

به گفته کارگران، ظرفیت نیروی انسانی کمباین‌سازی تبریز به حدود ۷۰۰ کارگر می‌رسد ولی در حال حاضر حدود ۱۲۰ کارگر در این واحد مشغول کارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز