خبرگزاری کار ایران

سنگ‌اندازی در تبدیل وضعیت ایثارگران/ ۱۶ سال در شهرداری کار کرده‌ام، حق من است که دیگر پیمانکاری نباشم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۴۷

یک کارگر شهرداری می‌گوید: برای جلوگیری از تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران هزاران بهانه و ایراد می‌آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، می‌گوید ۱۶ سال به صورت پیمانکاری برای یکی از شهرداری‌های استان خوزستان کار کرده است؛ ۱۶ سال وقتی کاری تداوم داشته، یعنی کارگر باید دائمی باشد. این کارگر پیمانکاری می‌گوید: خیلی پیش از این باید تبدیل وضعیت می‌شدم اما نه تنها من و امثال من را تبدیل وضعیت نکرده‌اند بلکه حتی اجازه نمی‌دهند از قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران استفاده کنم.

از قرار پدر این کارگر پیمانکاری، ۴ ماه سابقه جبهه دارد اما بعد از مراجعه به او گفته‌اند آیین‌نامه تبدیل وضعیت می‌گوید حداقل ۶ ماه سابقه جبهه برای تبدیل وضعیت فرزند لازم است.

پدر این کارگر که نامه‌ای خطاب به شهرداری نوشته، از مقامات شهرداری درخواست کرده اجازه دهند فرزندش تبدیل وضعیت شود و در مسیر تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اینقدر سنگ‌اندازی نکنند.

کارگران شهرداری عموماً پیمانکاری هستند و به گفته‌ی این کارگر، اگر عدالت در کار باشد و قانون رعایت شود، باید برای تمام مشاغلی که ماهیت مستمر دارند، کارگران قرارداد مستقیم و دائم داشته باشند؛ من ۱۶ سال است که یک کار ثابت و تکراری را انجام می‌دهم اما هنوز پیمانکاری هستم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز