خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان مطرح کردند؛

آقای نادران در صداوسیما از بازنشستگان عذرخواهی کند!/ فیش حقوقی خود را به مردم نشان دهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۱۰

بازنشستگان می‌گویند: باید الیاس نادران در صداوسیما عذرخواهی کند.

گروهی از بازنشستگان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، ضمن انتقاد از اظهارات اخیر الیاس نادران (نماینده مجلس) خواستار عذرخواهی رسمی از طریق صداوسیما شدند. 

این بازنشستگان اعلام کردند: وقتی ایشان آن اظهارات نادرست را از بلندگوی صداوسیما بیان کرده باید از همان بلندگو در مقام عذرخواهی بربیاید و از جامعه چند میلیون نفری بازنشستگان کشور معذرت خواهی کند. 

به گفته این بازنشستگان، ایشان باید فیش حقوقی خود را به صداوسیما بیاورد و به مردم نشان دهد تا بدانیم آیا حقوق ایشان و امثال ایشان تورم زاست یا حقوق یک بازنشسته که یک سوم خط فقر درآمد دارد؟! 

این بازنشستگان با ابراز نگرانی نسبت به آینده همسان‌سازی می‌گویند: به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس و همفکرانشان قصد دارند همسان‌سازی را با اخلال مواجه کنند. شروع کرده‌اند به تخطئه همسان‌سازی و می‌گویند حقوق بازنشستگان نباید زیاد شود ما هم می‌گوییم حقوق نمایندگان مجلس زیادی است و باید اول به اندازه یک بازنشسته حقوق بگیرند و بعد بیایند نظر بدهند! 

این بازنشستگان از صداوسیما به عنوان رسانه ملی درخواست دارند با دعوت از نادران؛ از او بخواهند در ارتباط با اظهارات خود توضیحات روشن ارائه دهد. 

نادران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی گفته بود حقوق بازنشستگان تورم زاست و برای دولت تعهد مالی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز