خبرگزاری کار ایران

روحانی:

همسان‌سازی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و کرونا انجام گرفت/۱۰ میلیون نفر را در عرض چند سال تحت پوشش بیمه قرار دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۶۳

رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت گفت: بیست و پنجم تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی است و این دولت در زمینه بهزیستی و تامین اجتماعی کار عظیم و بزرگی انجام داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه 23 تیر در جلسه هیات دولت خاطرنشان کرد: دو دهه بود که بازنشستگان ما در انتظار همسان‌سازی بودند و این همسان‌سازی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و کرونا در سال ۹۹ انجام گرفت. این یکی از افتخارات دولت است که در این شرایط بسیار سخت و مشکل توانست همسان سازی را انجام دهد.

وی افزود: این دولت بود که همه را تحت پوشش بیمه درمانی، بیمه سلامت قرار داد، ۱۰ میلیون نفر را در عرض چند سال تحت پوشش بیمه قرار دادیم و همه مردم ایران تحت پوشش بیمه قرار دادیم کاری بود که اصلا نظیر نداشت کاری که برای سلامت در این مدت انجام گرفت پرونده الکترونیکی که الان برای سلامت مردم در حال نهایی شدن و تکمیل شدن است کار عظیم و بزرگی انجام گرفت، برای روستاییان، برای عشایر. ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر تحت بیمه بازنشستگی قرار گرفتند این هم در این دولت انجام گرفت.

روحانی افزود: در این زمینه دولت کار عظیم و بزرگی انجام داد غیر از اینکه عده زیادی هم صاحب سهام شدند وقتی در بورس و شستا آمد و آن قدم دیگری بود که برداشته شد در مجموع کار بزرگی انجام گرفت البته باز هم در زمینه بیمه، بازنشستگی، تامین اجتماعی، در کل هنوز هم باید کارهای زیادی انجام بگیرد اما در این دولت کارهای بسیار خوبی الحمدالله انجام گرفته و یکی از نقاط درخشان دولت یازدهم بحث بهزیستی و تامین اجتماعی است که انشاءالله وزیر مربوطه این را بیشتر برای مردم توضیح و شرح دهند اقداماتی که در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز