خبرگزاری کار ایران

اختصاص بیش از پنج هزار سهمیه وام به بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۲۸

بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان، در مرحله اول سهمیه سال جاری از ۵ هزار و ۲۰۶ فقره وام هفت میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، اقبال بافکار در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: راه اندازی امکانات جدید با استقرار دستگاه‌های پیشرفته در مراکز ملکی تامین اجتماعی دستاورد و اقدامی بزرگ است که در کنار افزایش میزان مستمری‌ها با اجرای متناسب‌سازی موجب رضایتمندی بیشتر در جامعه هدف نیز می‌شود. 

وی با اشاره به برخی مسائل از قبیل مشکلات درمانی و بیمه تکمیلی بازنشستگان، هزینه‌های درمان در بخش خصوصی و…، اقدامات تامین اجتماعی برای معیشت بهتر بازنشستگان در استان را مثبت دانست. 

بافکار پیگیری مطالبات و ایجاد مرکز رفاهی تفریحی بر‌ای بازنشستگان را مسرت بخش دانست و افزود: اقدامات رفاهی برای جامعه هدف و سهمیه وام‌های اعطایی در سال جاری از رشد خوبی برخوردار است. 

وی با بیان این مطلب در مرحله اول سهمیه سال جاری از تخصیص ۵ هزار و ۲۰۶ فقره وام هفت میلیون تومانی برای مشمولین خبر داد. 

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان با بیان این که سهمیه مربوط به کانون‌های شهرستانی نیز تخصیص یافته افزود: سایت مربوطه تا پایان تیرماه بازگشایی و مراحل اعطای این وام‌ها عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز