خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران مطرح کرد:

هفته‌ای برای تقسیم عادلانه ثروت واجرای صحیح قانون به حمایت از محرومین ومستضعفین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۷۷

هفته تامین اجتماعی یادآور تحقق عدالت اجتماعی، تقسیم عادلانه ثروت واجرای صحیح قانون به حمایت از محرومین ومستضعفین است.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در مراسم تجلیل از فعالان کارگری در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات سال ۱۴۰۰ در محل خانه کارگر مازندران گفت: ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی خاطرنشان ساخت: این هفته یادآوری تحقق عدالت اجتماعی، اجرای صحیح قانون و حمایت از محرومین ومستضعفین بوده و مسئولین نظام بدانند که سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان، کارگران و بازنشستگان برای شکوفائی اقتصاد، تقسیم عادلانه ثروت وآرامش و حمایت دوران بیماری و پیری بازنشستگان کشور است.

دریابیگی گفت: در دولت آقای روحانی و به مدیریت برادران دکتر ربیعی و دکتر شریعتمداری در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمایت از سازمان تامین اجتماعی به نحو مطلوب حفظ و حراست گردید و در سازمان چه در دوران مرحوم دکتر نوربخش و خصوصا «در دوران مدیریت دکتر سالاری بخشی از خواسته بحق بیمه شدگان و بازنشستگان در خصوص همسان‌سازی، درمان و بسیاری از خدمات تحقق پیدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: توافق دائمی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان کشور توسط کانون عالی بازنشستگان و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عملا بصورت لایحه ارائه شده انجام نگرفت و قرار بود در لایحه ارائه شده به بحث پرداخت بدهی دولت به سازمان بصورت پنج‌ساله بپردازد. بدهی که همه‌ساله مبلغ آن در قانون مشخص شده باشد و در نهایت لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری ولشکری کاملا" شفاف و مشخص گردیده شود، که متاسفانه دولت به توافق خود عمل ننموده است.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در ادامه به معضل مهم بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: کارگران ساختمانی مظلوم‌ترین و سختکوش‌ترین و محرومین‌ترین کارگران ایران هستند و از مسئولین محترم سازمان تامین اجتماعی خصوصا" مدیرعامل سازمان خواهان حمایت جدی از استمرار بیمه کارگران ساختمانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز