خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی اعلام کرد؛

تدوام متناسب‌سازی با ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۰۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، گفت: «بر اساس ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و لحاظ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در جزء (۱) بند (۲) تبصره (۲) تداوم متناسب‌سازی نیز از محل بخشی از منابع مذکور در حال اجرا است و هیچ تعهدی برای دولت و مجلس ایجاد نمی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان برنامه و بودجه، حمیدرضا حاجی بابایی، گفت: اعتبارات لازم در بودجه سنواتی برای اجرای این قانون پیش‌بینی و مصوب و حتی برای تداوم همسان‌سازی منابع مورد نیاز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بند (و) تبصره ۲ منظور شده که با تغییراتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. 

وی افزود: بر اساس ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و لحاظ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در جزء (۱) بند (۲) تبصره (۲) تداوم متناسب‌سازی نیز از محل بخشی از منابع مذکور در حال اجرا است و هیچ تعهدی برای دولت و مجلس ایجاد نمی‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند لازم الاجرا که باید نقشه راه دستگاه های اجرایی کشور در تدوین برنامه ها و تحقق اهداف برنامه باشد، همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اساسی ترین مصوبات بوده است.

وی ادامه داد: برای اجرای کامل و دقیق این قانون مکاتبات و جلسات متعددی با اعضای هیات دولت به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شده است.

حاجی بابایی اظهار کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی بهترین سال های عمر خود را صادقانه صرف خدمت به کشور کرده اند و باید براساس افزایش های سنواتی دریافتی های شاغلان، حقوق ومزایای آنان افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز