خبرگزاری کار ایران

درخواست ۱۰۵ هزار نیروی شرکتی وزارت نفت/ پیمانکاران را حذف کنید!/ همسان‌سازی حقوق و مزایا باید اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۰۹

نیروهای شرکتی وزارت نفت خواستار حذف پیمانکاران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای پیمانکاری و شرکتی وزارت نفت با ایجاد یک کمپین در فضای مجازی، خواستار حذف کامل پیمانکاران و شرکت‌های واسطه‌ای شدند.

متن این کمپین از این قرار است:

«احتراما ما قریب یکصد و پنج هزار نفر از کارکنان شرکتی (ارکان ثالث حجمی و غیرحجمی) شاغل در شرکت‌های دولتی تابعه وزارت نفت اعم از شرکت گاز، نفت، حفاری، پالایش، پخش فرآورده‌های نفتی از مسئولین استدعا داریم:

۱. یکبار برای همیشه با قانونگذاری صحیح و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی وزارت نفت و با حذف شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو برای دستگاه‌های دولتی دست پیمانکاران را از حقوق ما کوتاه نمایند چراکه هیچ دلیل عقلی و شرعی وجود ندارد نیروی شرکتی که ده سال از عمر و جوانی خود را صرف خدمت به کشور نموده و سی سال هم به او در دستگاه مربوطه نیاز است به صورت شرکتی مشغول بکار بوده و حقوق خود را با واسطه دریافت نماید و بخشی از این حقوق به جیب پیمانکاری برود که نه شرکت دانش بنیان دارد و نه در تولید، و نه در مسائل عمرانی کشور هیچگونه نقشی ندارد و صرفا نقش دلال و واسطه حقوق ما را دارد.

۲. ما در ادارات دولتی دوشادوش بقیه کارکنان خدمت می‌کنیم و عینا کار و ماموریت مشابهی داریم چرا باید وقتی دو نفر ماموریت و کار یکسان دارند حقوق های با اختلاف سه برابر دریافت نمایند؟ استدعا داریم نظام عادلانه پرداخت در دستگاه‌های اجرایی کشور جاری گردد و حقوق، مزایا و پاداش کارکنان شرکتی با دیگر کارکنان همسان‌سازی گردد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز