خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پیمانکاری تعمیرات به کیفیت وعده‌های غذایی/ کارگران غذای خود را مقابل دفتر کارفرما گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۹۷

اعتراض کارگران پیمانکاری تعمیرات فازهای ۹ و ۱۰ منطقه ویژه پارس به کیفیت غذا همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض کارگران تعمیرکار فازهای ۹ و ۱۰ منطقه ویژه پارس همچنان ادامه دارد. کارگران، وعده غذایی پیمانکار را از حدود یک ماه گذشته نپذیرفتند و وعده‌های غذایی روزهای شانزدهم و هفدهم تیرماه را دریافت و مقابل دفتر کارفرما گذاشتند. 

به گفته منابع خبری، کارگران پیمانکاری تعمیرات که شامل گروه فیکس، روتاری، سرویس، کارگاه جوشکاری، وَلوشاپ و پمپ‌شاپ هستند هنوز با مشکلات وعده‌های غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند. پیمانکار هیچ توجهی به خواسته‌ی مزدبگیران ندارد و تنها به فکر ثروت‌اندوزی و افزایش سرمایه خود است. 

کارگران می‌گویند: تکه‌ای نان و پنیر می‌خوریم اما لب به غذای پیمانکار نخواهیم زد. طولانی شدن اعتصاب و در دسترس نبودن غذای مقوی سبب کاهش قوای جسمی شده و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، مشکلات افزایش می‌یابد. وعدهای غذایی امروز و دیروز را دریافت کردیم اما آن را در اعتراض به وضعیت خود مقابل دفتر کارفرما گذاشتیم. این حرکت اعتراضی با واکنش کارفرما همراه بوده و آنها به دنبال شناسایی افرادی هستند که دست به این کار زده‌اند. 

آن‌ها ادامه دادند: به طور قطع، کیفیت غذا تغییر نخواهد کرد؛ کارفرمای مادر هیچ نظارتی بر عملکرد پیمانکار ندارد و با رفتار خود، کارگران را مجاب به تبعیت و پیروی از پیمانکاران می‌کند. اشتغال در زیر تیغ آفتاب با دمای ۵۰ درجه با رطوبت ۶۰ درصدی و محرومیت از غذای مناسب و با کیفیت بسیار سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز