خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان قزوین:

دولت با لوایح واهی نگرانی‌های بازنشستگان را افزایش ندهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۷۳

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضو دبیر و اعضای هیات اجرایی در محل اصلی این تشکیلات در الوند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عید علی کریمی دبیر اجرایی این تشکیلات با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر با توجه به نفاق‌پراکنی دشمنان انقلاب گفت: خانه کارگر با هدف تشویق آحاد مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان در انتخابات جلسات متعددی برگزار کرد.

وی با تقدیر از کارگرانی که در انتخابات شورای شهر نامزد انتخاباتی شدند، افزود: این عزیزان با احساس مسئولیت خود در شرایط حاد اقتصادی کشور ایثار کردند و خودشان را در معرض آرای عمومی قرار دادند.

وی با آرزوی موفقیت برای برگزیدگان شورای شهر و روستا‌ها افزود: انشاله در انتخابات آینده با برنامه ریزی بهتر در انتخابات حضور و مشارکت خواهیم داشت.

وی فقدان حضور نمایندگان واقعی جامعه کارگری در مجلس شورای اسلامی فعلی را مطلوب ندانست و بیان کرد: با شرایط فعلی جامعه کارگری باید شاهد ارایه لوایح و طرح‌های از سوی نمایندگان مجلس و دولت باشد که منافع آنان را تهدید می‌کند و این دردسر بزرگی را برای جامعه کارگری در پی خواهد داشت.

این فعال کارگری با اعلام اینکه در هر صورت تشکل‌های کارگری در عرصه دفاع از حقوق صنفیشان همچنان  مطالبه‌گر خواهند بود، افزود: با جلسات متعددی که با نمایندگان بیمارستان‌های خصوصی استان و مدیران بیمه تامین اجتماعی برگزار کردیم، آنها متقاعد شدند لغو بیمه‌ها را یک‌ماه به تعویق بیندازند تا مشکلاتشان حل شود و کارگران و با نشستگان کمتر آسیب ببینند.

دبیر اجرایی خانه کارگر در ادامه با اظهار اینکه لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که از سوی دولت ارایه شده است جامع نیست، افزود: ما اعتقاد به همسان‌سازی دقیق و منطقی حقوق بازنشستگان داریم و انتظار داریم دولت نگرانی بازنشستگان را افزایش ندهد و از نمایندگان‌مجلس هم می‌خواهیم کنار مجموعه‌های کارگری باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز