خبرگزاری کار ایران

انتقاد بازنشستگان از تاخیر در تسویه اسناد پزشکی بیمه‌ی تکمیلی/ پاسخ شرکت: از امروز اسناد قبل از ۴۸ ساعت تسویه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۴۹

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ گفت: اسناد پزشکی بازنشستگان تا ۴۸ ساعت تسویه می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکی از مطالبات بازنشستگان کشوری، تسریع در روند بازپرداخت اسناد پزشکی توسط بیمه تکمیلی است؛ بازنشستگان می‌گویند: گاهاً مدتی طولانی طول می‌کشد تا بتوانیم پول‌مان را از بیمه‌گذار تکمیلی بگیریم و این تاخیر در شرایط دشوار فعلی، بسیار آزاردهنده است.

این در حالیست که مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ اعلام کرده است: هزینه‌های اسناد پزشکی بازنشستگان کشوری تا سقف ۵۰۰ هزار تومان طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به حسابشان واریز می‌شود.

افشین مقصودی گفت: یکی از مشکلات و مطالبه به حق بازنشستگان تسریع در پرداخت هزینه‌های درمانی بود که خوشبختانه بسترهای اجرایی و مقدمات کار درشرکت آتیه سازان حافط و صندوق بازنشستگی فراهم شده و از امروز پرداخت هزینه‌های اسناد پزشکی کم حجم مربوط به بازنشستگان مطابق زمان اعلام شده به حسابشان واریز می‌شود.

مقصودی با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون بازنشسته و خانواده آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند، گفت: توجه به کرامت و منزلت اجتماعی بازنشستگان جزو منشور کاری شرکت آتیه سازان حافظ است و برای ما افزایش رضایت مندی آنان مهمترین اولویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز