خبرگزاری کار ایران

پاسخ اداره کار مرکزی به رد صلاحیت‌ها در آذرآب و هپکو/ اعتراض خود را اعلام کنید، تلاش می‌کنیم حقی از کسی تضییع نشود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۹۰

مدیرکل اداره کار استان مرکزی گفت: رد صلاحیت‌شده‌ها اعتراض کنند، تلاش می‌کنیم حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات شورای اسلامی کار ۱۴۰۰ در دو واحد گسترده‌ی استان مرکزی با حرف و حدیث‌های بسیار همراه شده است؛ تعدادی از کاندیداها که پیش از این نیز سابقه عضویت در شورای اسلامی کار «هپکو» و «آذرآب» را داشته‌اند، به دلایل نامعلوم رد صلاحیت شده‌اند؛ این در حالیست که کارگران این دو مجموعه نسبت به این موضوع معترض هستند و معتقدند؛ باید مسئولان پاسخ دهند.

سام دلیری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) در ارتباط با رد صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی کار در هپکو و آذرآب به ایلنا گفت: کمیته مربوطه در این مورد تصمیم گرفته و مبنای تصمیم‌گیری، فقط قانون است؛ منتها رد صلاحیت شده‌ها اگر اعتراضی دارند، اعتراض خود را ثبت کنند؛ هنوز تصمیم نهایی نشده و فرصت اعتراض دارند. ما اعتراض‌ها را بررسی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که حقی از کسی ضایع نشود.

دلیری در پاسخ به این سوال که چطور افرادی که پیش از این رئیس یا نایب رئیس شورای اسلامی کار بوده‌اند، برای انتخابات مجدد رد صلاحیت شده‌اند، گفت: اینکه افراد پیشتر در هیات مدیره شورای اسلامی بوده‌اند، ملاک نیست؛ کمیته براساس وضعیت افراد در ارتباط با صلاحیت‌ها تصمیم‌ می‌گیرد.

این مقام مسئول از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد و گفت: بازهم تاکید می‌کنم معترضان به روند تایید صلاحیت، باید اعتراض خود را ثبت کنند؛ اطمینان می‌دهم این شکایات و اعتراضات به دقت بررسی خواهد شد و حقی از کسی ضایع نخواهد شد؛ ما اجازه نمی‌دهیم حق کارگران تضییع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز