خبرگزاری کار ایران

احیای کارخانه «ارج» پس از ۵ سال تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۵۷

کارخانه لوازم خانگی «ارج» که در کیلومتر ۵جاده مخصوص واقع شده است، بعد از گذشت ۵ سال تعطیلی با حمایت قوه قضائیه احیا و شمار زیادی کارگر در آن مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محسن مقدس، رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران، تمرکز بر تولید را شرط دستیابی به اقتصاد پویا و پیشرفت دانست و گفت: تولید، اساس اقتصاد و اقتصاد نیز بنیان اساسی کشور است و از این‌رو دستگاه قضایی در حوزه‌های اداری موضوع فسادستیزی را برعهده دارد.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضا حافظ نظم در امور اقتصادی است، گفت: این دستگاه از طریق سازمان بازرسی و دادستانی‌ها به مفاسد حوزه اقتصادی ورود کرده و از اقتصاد سالم حمایت می‌کند.

مقدس با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه قضایی منجر به احیاء کارخانه «ارج» شد، افزود: در روزی که دستگاه‌ها و ماشین آلات بسیار بزرگ این شرکت را مصادره می‌کردند، از طریق معاونت اقتصادی مطلع شدیم و با حمایت رئیس کل دادگستری استان تهران در همان روز دستورات لازم صادر شد.

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران همچنین از پیگیری احیاء «کارخانه قند ورامین» در فاز اول سخن گفت و اظهار کرد: مجتمع شیر «وارنا» نیز همین مشکلات را داشت و قرار بود این مجتمع بین بانک‌ها تقسیم شود؛ اما با حمایت قوه قضاییه این مجتمع نیز حفظ و راه اندازی شد.

مقدس با بیان اینکه عمده مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از سیستم بانکی است، گفت: نظام بانکی ما باید در حوزه تولید اصلاح شود.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها و موسسات اعتباری حق گرفتن وکالت بلاعزل از واحدهای تولیدی برای ضبط وثایق ندارند، گفت: پیگیری این موضوع در دستور کار قوه قضاییه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز