خبرگزاری کار ایران

تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری حتی یک کارگر خط قرمز استانداری قم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۹۲

استاندار قم تاکید کرد: خط قرمز استانداری در بخش صنایع، تعطیلی واحدهای صنعتی و بیکار شدن حتی یک کارگر است.

به گزارش ایلنا، بهرام سرمست در حاشیه بهره برداری از خط تولید واشکوت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید گفت: مجموعه استان قم برای تحقق این تأکیدات اهدافی را در بخش تولید و صنعت برای خود مشخص کرده است.

استاندار قم افزود: اولین هدف مشخص شده احیای واحدهای راکد صنعتی است. به گونه‌ای که در سال گذشته ۳۷ واحد راکد به مدار تولید بازگشتند و در برنامه امسال نیز قرار است ۲۵ واحد تولیدی مجدداً فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: خط قرمز ما در استان اینست که هیچ واحدی اجازه تعطیل شدن  وبیکار کردن حتی یک کارگر را هم ندارد.

بهرام سرمست، بومی سازی صنایع و تکیه بر تولیدات داخل، استفاده از اقتصاد دانش بنیان و توسعه واحدهای دانش بنیان، صرفه‌جویی ارزی و تولیدات صادرات محور را از دیگر اهداف صنعتی استان عنوان کرد.

استاندار قم اشاره‌ای نیز به توسعه واحدهای فعال صنعتی داشت و تصریح کرد: در سال گذشته ۸۵ واحد توسعه‌ای داشتیم و امسال این عدد به ۹۲ واحد صنعتی خواهد رسید.

وی در پایان گفت: صنایع قم سال گذشته حدود ۹۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی داشتند که این مبلغ امسال به ۱۰۵ میلیون دلار می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز