خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان شرکت واحد و واکنش مدیر عامل اتوبوسرانی/ ۲۲ درصد پاداش باقی مانده طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۳۴

بازنشستگان شرکت واحد امروز (چهارشنبه نهم تیرماه) مقابل اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان شرکت واحد از ده صبح امروز (چهارشنبه نهم تیرماه) تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

 رانندگان بازنشسته شرکت واحد، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی، مقابل اداره مرکزی شرکت واحد جمع شدند. این بازنشستگان مهم‌ترین مطالبات خود را به ترتیب زیر برشمردند:

۱- عدم پرداخت کامل حق سنوات.

۲-عدم پرداخت ۴درصد حق بیمه کارهای سخت وزیان آور.

۳-عدم واریز ۶درصد حق کارگران از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران.

«محمود ترفع» مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره این تجمع گفت: در اسفندماه سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل شرکت واحد بازنشسته شدند و از آنجا که در گروه مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارند و با ۲۰ سال سابقه بازنشسته می‌شوند، باید ۴ درصد علاوه بر مبالغی که در حین خدمت ماهانه به بیمه پرداخت کرده‌ایم به تامین اجتماعی بپردازیم و علاوه بر آن مزایای سنوات خدمت هم به پرسنل پرداخت کنیم. 

او ادامه داد: مبالغ ۴ درصد پرداخت شده است و بخش عمده مزایای سنوات خدمت نیز پرداخت شده است. روز گذشته نیز مجددا به حساب آن‌ها مبلغی واریز شد. 

ترفع با اشاره به تجمع امروز گفت: با توجه به شرایط تورم و اقتصادی کشور وقتی به صورت اقساط مطالبات آن‌ها را پرداخت می‌کنیم، رضایت بخش نیست و باید به این عزیزان حق داد. 

او با بیان اینکه عمده مزایای بازنشستگان پرداخت شده است، گفت: در حدود ۲۲ درصد از مزایا باقی مانده است که طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز