خبرگزاری کار ایران

برخی کارنامه سبزهای آموزش و پرورش در تهران ماندند/ مسئولان: دوباره آزمون بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۲۶

کارنامه سبزهای آموزش و پرورش به وضعیت شغلی و نابسامانی خود معترضند.

کارنامه سبزهای آموزش و پرورش در تماس با خبرنگار ایلنا، از اعتراض صنفی خود در تهران خبر دادند.

تعدادی از این افراد، روز گذشته (هفتم تیرماه) با در دست داشتن کارنامه‌های خود مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان این وزارتخانه به نابسامانی و شرایط بلاتکلیف خود شدند.

برخی از این کارنامه سبزها با فرزندان خود در تهران حاضر شده و شب گذشته را نیز در تهران سپری کردند؛ اینها که کارنامه قبولی خود را در دست دارند، خواستار روشن شدن وضعیت و جذب در سیستم آموزشی کشور هستند.

این در حالیست که روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده: هرچند که محدودیت برای استخدام وجود دارد اما این ادعا درست نیست که تجمع کنندگان نمره قبولی را در آزمون کسب کرده‌اند.

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش، بیشتر افرادی که تجمع کرده‌اند، حد نصاب نمره در آزمون را دریافت نکرده‌اند، اما وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به این موضوع از سازمان سنجش آموزش کشور درخواست کرد تا وضعیت آزمون آنها را دوباره بررسی کند.

روابط عمومی این وزارتخانه همچنین اعلام کرده امکان بررسی مجدد وضعیت این افراد برای سازمان سنجش آموزش کشور میسر نبود، بنابراین تصمیم بر این شد که آنها  دوباره امسال در آزمون استخدامی شرکت کنند و با کسب حد نصاب نمره در این وزارتخانه جذب شوند.

کارنامه سبزها می‌گویند: این عادلانه نیست که ما بازهم دوباره در آزمون شرکت کنیم؛ ما یکبار آزمون داده‌ایم و نمره قبولی هم آورده‌ایم؛ ثابت کرده‌ایم صلاحیت احراز شغل معلمی را داریم؛ اما آموزش و پرورش شرایط ما را نمی‌پذیرد و قبول نمی‌کند ما را به عنوان «معلم» بپذیرد.

یکی از این کارنامه سبزها که شب گذشته را در تهران سپری کرده، تاکید دارد: ما خواستار روشن شدن وضعیت خود قبل از پایان کار دولت فعلی هستیم؛ به همین دلیل به مطالبه‌گری و رایزنی تا زمان احقاق حق ادامه می‌دهیم؛ درست نیست ما را به دولت بعدی حواله دهند یا بگویند بازهم آزمون بدهید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز