خبرگزاری کار ایران

صلواتی اعلام کرد؛

مقررات مالی مانع از تکمیل پروژه‌های کارگری/ بهره‌برداری از پروژه‌ها با کندی مواجه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۶۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کار به کردستان و دیدار وی با استاندار، گفت: تلاش‌های زیادی برای توسعه پروژه‌های ورزشی تفریحی کارگری در کردستان انجام گرفته اما با مشکل مقررات مالی و ذیحسابی، بهره برداری از این پروژه‌ها با کندی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با بیان اینکه با حل مالکیت مجموعه ورزشی کارگران سنندج، مشکلی در ارائه تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل استراحتگاه و استخر این مجموعه نداریم، اظهار داشت: متاسفانه امروز مشکل مقررات مالی و ذیحسابی به عنوان چالشی در مسیر بهره‌برداری از این پروژه‌ها مطرح است که موجب دل مشغولی مقامات ارشد استان و وزارتخانه و جامعه کارگری و کارفرمایی شده است.

غلامرضا پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عزم جدی دارد پروژه هایی که بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیاز به اعتبارات دارد را تکمیل و مورد بهره بهرداری جامعه کارگری و کارفرمایان قرار دهد.

پناه گفت: در جلسه هیات دولت مشکلات برخی استان‌ها از جمله کردستان در زمینه ذیحسابی را رفع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به افتتاح و بهره برداری طرح‌ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز