خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض کارگران ابنیه فنی آذربایجان با وعده عقد قرارداد با دو نماینده اخراجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۵۸

کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه‌آهن آذربایجان شرقی اعتراض صنفی خود را با وعده بازگشت به کار دو همکار اخراجی خود به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ابنیه فنی راه‌آهن آذربایجان شرقی که صبح امروز برای ساعاتی در حمایت از دو همکار اخراجی خود مقابل ساختمان راه آهن آذربایجان واقع در ضلع شمالی ایستگاه تبریز دست به اعتراض صنفی زده بودند، ساعتی قبل به کار خود بازگشتند.

از قرار معلوم مدیرکل راه‌آهن آذربایجان با دعوت از معترضان در محل کار خود وعده بازگشت به کار و عقد قرارداد سه ماهه با دو نماینده اخراجی کارگران ابنیه فنی راه آهن آذربایجان شرقی را داده است.

به دنبال این اقدام مسئولان، تمامی کارگران با اعتماد به وعده مدیرکل راه آهن آذربایجان و به امید عقد قرارداد سه ماهه با دو نفر از نمایندگان صنفی طی روزهای آینده به کار خود بازگشتند.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما مشخص شدن وضعیت شغلی دو نفر از همکارانمان به اسامی «ابوالفضل صدیقی» از کارگاه تبریز و «حامد جانشکار هرزندی» از کارگاه مرند است که از ابتدای تیر ماه سال جاری به دلیل پیگیری مطالباتمان از کار بیکار شده بودند.

کارگران اظهار داشتند: تنها مورد پیگیری کارگران کسر ۷ روز ایام بیکاری این دو نماینده صنفی کارگران ابنیه فنی است که سال‌ها پیگیر مطالبات کارگران و حفظ امنیت شغلی آنها بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز