خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران خدمات شهری کوت‌ عبدالله از مسئولان شهری:

طرح طبقه‌بندی مشاغل را برای همه‌ی کارگران اجرا کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۵۸

کارگران پیمانکاری شهرداری کوت عبدالله با شاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران «پروژه عملیات پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری ( اجرائیات)» خواستار اجرای این طرح برای سایر کارگران شهردرای کوت عبدالله شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری شهرداری کوت عبدالله با شاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران «پروژه عملیات پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری ( اجرائیات)» خواستار اجرای این طرح برای سایر کارگران شهرداری کوت عبدالله شدند. 

یکی از این کارگران خدمات شهری کوت عبدالله در تماس با ایلنا گفت: «چرا اجرای چنین طرح‌هایی دلبخواهی و فقط مربوط به بخش‌هایی خاص است؟ چرا ما باید از اجرای چنین طرحی که در قانون هم به آن اشاره شده است محروم شویم؟»

این کارگر در ادامه گفت: «ما حتی حق و حقوقی را که دولت برای سایر کارگران قائل شده را نمی‌گیریم و همچنان پیگیر حقوق برج ده و یازده و عیدی و سنوات سال گذشته هستیم.»

گفتنی است کارگران خدمات شهری کوت عبدالله بارها بابت عدم دریافت حقوقشان تجمع و دست از کار کشیده‌اند. این کارگران حقوق ماه فروردین و اردیبهشت امسال را نیز به صورت علی‌الحساب دریافت کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز