خبرگزاری کار ایران

پرداخت حقوق بازنشستگان وظیفه‌ی صندوق‌هاست چرا تبلیغ می‌کنند؟ / همه پیامک واریز دارند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۳۰

بازنشستگان می‌گویند نیازی به اینهمه تبلیغ برای واریز حقوق نیست!

جمعی از بازنشستگان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اطلاعیه‌های مکرر واریز حقوق ماهانه انتقاد کردند و گفتند: چرا با اعلام زمان واریز حقوق در رسانه‌ها که امری کاملاً بدیهی‌ست، برای مدیریت صندوق‌ها تبلیغ می‌کنند! مثلاً می‌گویند « حقوق خردادماه بازنشستگان تا ساعتی دیگر واریز می‌شود» درحالیکه نیاز به این کار نیست!

بازنشستگان در توضیح بیشتر گفتند: پرداخت حقوق منتی سر بازنشسته نیست؛ از انباشته‌ی سی ساله‌ی خود بازنشسته است که صندوق‌ها حقوق ماهانه را می‌پردازند؛ نه به ما صدقه می‌دهند و نه از جیب خودشان ریالی برای بازنشسته کنار می‌گذارند!

به گفته‌ی این بازنشستگان، امروز همه‌ی افراد پیامک واریز دارند و وقتی واریزی انجام شود، مطلع می‌شوند؛ به هر حال آخر هر ماه باید حقوق بازنشستگان واریز شود و دیگر نیاز نیست هر ماه اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنند و بگویند ایها‌الناس، ما فردا حقوق می‌دهیم!

این بازنشستگان می‌گویند: اگر خدمات رفاهی را گسترش دادند یا خدمت خاصی به بازنشسته ارائه دادند آن زمان می‌توانند تبلیغ کنند و اطلاعیه بدهند نه واریز متداول حقوق‌ها ماهانه!

یک بازنشسته دیگر به طرح یک پرسش پرداخته و می‌گوید: وقتی حقوق‌های آنچنانی آقایان واریز می‌شود آن را هم اطلاع رسانی می‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز