خبرگزاری کار ایران

درخواست "پرستارِان بیماران کرونایی" در کهکیلویه و بویراحمد بر اجرای صحیح شیوه‌نامه امتیاز بندی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۱۷

پرستاران مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان وزارت بهداشت درخواست کردند؛ نهایت عدالت را در اجرای شیوه‌نامه امتیازدهی و بهره‌مندی پرستاران درگیر مستقیم با کرونا در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت رعایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرستاران مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم رعایت عدالت به موضوع امتیازدهی پرستاران مستقیم درگیر با بیماران کرونایی گفتند: وزارت بهداشت موظف است عدالت را در درجه‌بندی و امتیازدهی پرستارانی که مستقیما با بخش‌های کرونایی درگیر هستند، رعایت کند.

این پرستاران که دیروز (دوم تیرماه) دست به تجمع زده بودند، می‌گویند: مراجعات به اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تا امروز بدون نتیجه مانده و هیچ نهادی به ما پاسخگو نیست.

پرستاران مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند: ما پرستاران قرارداد ۸۹ روزه هستیم که از ابتدای شیوع کرونا مشغول کار شده‌ایم. از دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم شیوه‌نامه کلی نحوه اعطای امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا را در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رعایت کند.

آنها می‌گویند: این شیوه‌نامه در راستای اجرای مفاد دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و اولویت‌های جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی و انستیتو پاستور ایران و سایر سهمیه‌های دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز