خبرگزاری کار ایران

سالاری:

منابع ۳ سال آینده متناسب سازی را تامین می‌کنیم/ افزایش ۲.۵ برابری منابع متناسب سازی در ۱۴ ماه/ معرفی طرح های کاهش هزینه‌های درمان تا ۳ هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۸۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: تلاش می‌کنیم منابع ۳ سال آینده اجرای متناسب سازی را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی سالاری در نشست رویای اجتماعی فراگیر که در هتل هما در حال برگزاری است، با بیان این مطلب، گفت:منابع حوزه مستمری در اسفند سال ۹۸ ۶۶۰۰ میلیارد تومان بود که که در مرداد ۹۹ پس از اجرای متناسب سازی مرحله اول به ۹۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: پس از اجرای مرحله دوم متناسب سازی حجم منابع به ۱۷ هزار میلیارد تومان رسید. تنها در یک مدت ۱۴ ماهه منابع ۲.۵ برابر شد.

مدیرعامل تامین اجتماعی افزود: برای ما مهم بود که منابع به میزانی افزایش پیدا کنند که سازمان بتواند تعهدات خود را ایفا کند نه اینکه تعهدات از منابع عقب بماند.

سالاری با بیان اینکه در حوزه دریافت مطالبات از دولت اتفاق های بی نظیری رخ داد، گفت: تنها سال گذشته ۴۳ هزار میلیارد تومان وصول کردیم و در سال ۱۴۰۰، با کمک نمایندگان مجلس ۸۹ هزار میلیارد تومان ظرفیت ایجاد کردیم. تلاش می کنیم که تا ۲ تا ۳ هفته آینده نقل و انتقال ۸۹ هزار میلیارد تومان را آغاز کنیم.

سالاری همچنین خبر داد که سازمان تا ۲ تا ۳ هفته آینده از طرح هایی که هزینه های درمان بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنها را کاهش می‌دهد، رونمایی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز