خبرگزاری کار ایران

احراز هویت پیمانکاران در معادن زغال سنگ البرز شرقی ضرورت دارد/ ایمنی کارگران حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۴۳

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان گفت: توجه به ایمنی کارگران در معادن این استان بسیار مهم و اساسی است و باید پیمانکاران فعال بخش خصوصی و دولتی دارای هویت و مجوز باشند.

به گزارش ایلنا، مجتبی بوربور صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کار در معادن زغال‌سنگ یکی از سخت‌ترین فعالیت‌های معدنی در کشور محسوب شده و بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه توجه به ایمنی کارگران در معادن بسیار مهم و اساسی است، اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط آمادگی کمک و همکاری برای رفع مشکلات شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی را خواهند داشت.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان ادامه داد: دریافت گواهی صلاحیت پیمانکاران معادن در این استان امری مهم و ضروری است که باید به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به مقررات، باید پیمانکاران بخش خصوصی و بخش دولتی دارای هویت و مجوز باشند.

اوادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بزرگ‌ترین تشکیلاتی است که بر اساس ارزیابی و مستندات برای پیمانکاران مجوز صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز صلاحیت ایمنی پیمانکاران برعهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: قانون تعیین صلاحیت پیمانکاران معادن در سال ۱۳۹۴ تصویب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز