خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

وارد کردن هجمه‌های غیرمنصفانه به دبیرکل خانه کارگر به معنای نابودی کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۵۵۶

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوج‌بلاغ اظهار کرد: در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم قرار داریم؛ کارگران باید فرصت را غنیمت شمارند تا از حضور علیرضا محجوب در انتخابات برخوردار شوند.

کرمعلی سامانی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره نتایج حضور دبیرکل خانه کارگر در مجلس توضیح داد: اگرچه آقای محجوب نماینده ادوار مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است اما تمامی کارگران ایرانی از حضور ایشان در مجلس بهره برده‌اند. همچنین باید گفت، تمامی کسانی که در صنعت کشور فعالیت دارند از آثار حضور ایشان استفاده کرده‌اند. من به دلیل فعالیت‌های خود نگاه کارگری دارم و تنها اقدمات ایشان در روابط کار را مدنظر قرار می‌دهم. 

وی گفت: آقای محجوب بر قانون کار و قانون سازمان تامین اجتماعی تسلط کامل دارد. او با اتکا بر دانش جامع خود توانسته در برابر تصمیمات و طرح‌هایی که علیه کارگران در مجلس مطرح می‌شود، ایستادگی کند و آسیب دیدن بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. ایشان دلسوز واقعی کارگران هستند و دفاع از حقوق آن‌ها را بر خود واجب می‌داند. ادامه داشتن خلاء حضور دبیرکل خانه کارگر در مجلس، نتایج ناگواری برای کارگران به ارمغان خواهد آورد. 

او با بیان اینکه غیبت آقای محجوب در مجلس باید مورد توجه قرار بگیرد، توضیح داد: ما باید با نگاهی منصفانه از عملکرد او یاد کنیم و فعالیت‌هایش را زیر سوال نبریم. بیمه کارگران ساختمانی، ساماندهی مشاغل سخت و زیان‌آور، ساماندهی بازنشستگی پیش از موعد و توجه به مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار تنها بخشی از اقدمات آقای محجوب هستند. ما در زمینه اطلاع‌رسانی اقدمات دبیرکل خانه کارگر بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم، کارگران ساختمانی متولی رسیدگی به امور بیمه خود را نمی‌شناسند. 

سامانی‌پور معتقد است: هیچ یک از فعالان کارگری به اندازه علیرضا محجوب بر قوانین و مقررات تسلط ندارند بنابراین‌عدم حضور ایشان در مجلس و وارد کردن هجمه‌های غیرمنصفانه به ایشان به معنای نابودی کارگران است. ما وظیفه داریم از او حمایت کنیم تا از تصمیمات و طرح‌های علیه کارگران جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز