خبرگزاری کار ایران

انتقاد بازنشستگان به اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه/ چرا لایحه دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس نرفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۰۶

بازنشستگان به اظهارات اخیر معاون سازمان برنامه و بودجه انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، در پاسخ به سوالی درخصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت دوازدهم گفته است: درحال‌حاضر پیش‌نویس لایحه تدوین شده و اگر مسائل فنی آن نهایی و به هیات دولت داده شود، بنده فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.

او درخصوص محدوده زمانی پیش‌بینی شده برای ارائه این لایحه به مجلس گفت: بنده فکر می‌کنم تا دو تا سه هفته آینده این لایحه به مجلس  تقدیم خواهد شد.

بازنشستگان در انتقاد به این اظهارات می‌گویند: وعده تا کی؟!  مسائل فنی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را بهانه برای این هفته و آن هفته نکنید؛ این موضوع باید در همین دولت توسط مجلس تصویب و نهایی شود!

بازنشستگان اعلام کردند: دقیقا اعلام کنید که این دو سه هفته آینده چه زمانی است! لایحه رتبه بندی معلمین به مجلس رفت، لطف کنید جهت راتغییر ندهید و در طول هفته آینده لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس بفرستید که تمام بازنشستگان منتظر این اقدام دولت هستند؛ نگذارید زمان صدارت دولت به پایان برسد و بازنشستگان همچنان سرگردان بمانند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز