خبرگزاری کار ایران

پرداخت بخشی از معوقات کارگران روزمزد پتروشیمی ایلام/ انتظار برای دریافت به موقع مزد و مزایای مزدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۹۶

کارگران پتروشیمی چوار ایلام از پرداخت بخشی از معوقات مزدی خود خبر دادند.

کارگران روزمزد پتروشیمی چوار ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت بخشی از مطالبات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران گفتند: روز گذشته (۲۳ خرداد) دستمزد برجِ یکِ جمعی از کارگران پرداخت شده و قرار است امروز تا قبل از بعدازظهر برای باقی کارگران دستمزد فروردین پرداخت شود.

این کارگران که در هر ماه ۱۵ روز کار می‌کنند و تعدادشان حدود ۳۰۰ نفر است؛ هنوز اطلاع ندارند که چه زمانی قرار است دستمزد برجِ دو پرداخت شود.

کارگران روزمزد پتروشیمی چوار می‌گویند: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما، پرداخت به موقع مزد و مزایای مزدی است؛ درحالیکه کارگران قراردادی و طرف قرارداد با خودِ پتروشیمی، دستمزد خود را به موقع می‌گیرند، ما که روزمزد و پیمانکاری هستیم چرا باید هفته‌ها در انتظار واریز حقوق باشیم؟ آیا نباید مزد کارگر روزمزد را به محض اتمام کار بپردازند؟

این کارگران همچنین خواستار پرداخت کامل مزد و مزایای مزدی به اضافه‌ی افزایش‌های قانونی و حق اولاد هستند و می‌گویند: باید تمام مزایای مزدی به نسبت تعداد روزهایی که کارگران روزمزد کار می‌کنند، به آن‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز