خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

انتقاد نماینده بافق به وزیر کار؛ می‌خواهند سنگ آهن را به بورس ببرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۷۰

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس خواستار رسیدگی وزیر کار، وزیر کشور و رئیس مجلس به موضوع سنگ آهن مرکزی بافق شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کار با اشاره به گلایه مندی مردم بافق از مجموعه این وزارتخانه در این شهر، گفت: در مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق، ۷ هزار نفر مشغول به کار هستند که اگر خانواده ۴ نفره داشته باشند یعنی ۲۸ هزار نفر از این محل ارتزاق می‌کنند که حدود نیمی از جمعیت شهرستان است. 

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سوءمدیریت و تصمیم گیری در خصوصی‌سازی سال ۷۹.۹۰ و ۹۳ که شهر را دچار بحران کرد، یادآور شد: سنگ آهن به مدت ۵۳ روز تعطیل بود و نیروهای وِیژه با مردم برخورد کردند؛ امروز که شهر آرام است دوباره می‌خواهند سنگ آهن را به بورس ببرند، بدون اینکه به مسئولیت‌های اجتماعی آن و دستور جهانگیری توجه کنند. 

وی در ادامه با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان برای مخالفت با این اقدام، اظهار کرد: شهر آرام ما را به هم نریزید؛ مردم مشکل دارند و کشاورزی به خاطر انفجارات از بین رفته است. 

صباغیان بافقی خطاب به وزیر کشور ازعدم توجه به مصوبات شورای تامین و سکوت استاندار انتقاد کرد و افزود: تاکنون ۳ بار با مردم برخورد شده است لذا وزیر کار باید به این موضوع ورود کند و صندوق فولاد را نجات دهد، همچنین آقای قالیباف نیز نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس ورشکسته شود و در آستانه انتخابات مردم ناراضی بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز