خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۴۱

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران طی تذکری خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات و مسائل مربوط به حقوق و دستمزد مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شد.

به گزارش ایلنا، به دنبال درخواست صبح امروز اعضای شورای اسلامی کار شرکت واحد برای بازنگری در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان، محمد سالاری در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر، گفت: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تا کنون چندین جلسه در دفتر ریاست شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل داشته‌اند که نهایتاً کمیسیون مربوطه طی جلسه‌ای با مسئولین شرکت واحد و معاونت منابع انسانی، مصوبه‌ای را مبنی بر در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد و نتیجه مطالعات مشاور طرح به منظور طی مراحل تصویب در شورای عالی کار، حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری، ارائه شود. همچنین به صورت کوتاه مدت تا تصویب طرح طبقه بندی، پیشنهاد افزایش علی الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارگران و رانندگان تابع قانون کار در هیأت مدیره شرکت مطرح و اجرایی شود.

سالاری افزود: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، صرفاً به دنبال حقوق قانونی خود هستند و چیزی فراتر از حقوق قانونی نمی‌خواهند لذا درخواست می‌کنم هم ریاست شورا و هم شهرداری تهران این موضوع هرچه سریع‌تر این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات این قشر زحمتکش حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز