خبرگزاری کار ایران

آیا پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از پایان کار این دولت پرداخت می‌شود؟ / توئیت نوبخت و وعده پرداخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۷۶۶

بازنشستگان در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود قبل از پایان کار دولت فعلی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از دغدغه‌های بازنشستگان، دریافت به موقع پاداش پایان خدمت است تا آنگونه که خودشان می‌گویند بتوانند این پول را به درد زندگی بزنند. در روزهای اخیر، بازنشستگان کشوری و فرهنگی در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر پاداش پایان خدمت شدند و اعلام کردند اگر دیرتر از این پرداخت شود، دیگر حتی پول رهن یک خانه هم نیست!

بازنشستگان در این نامه یادآوری کردند پیش از این پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن‌چنان قدرت خرید داشت که با آن خانه می‌خریدند و از مستاجری نجات پیدا می‌کردند اما حالا این پول بی‌ارزش را با ماه‌ها تاخیر دریافت می‌کنیم و دیگر به کارمان نمی‌آید.

انتظار برای دریافت پاداش پایان خدمت در حالی طولانی شده که رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی وعده داده قبل از پایان کار این دولت، حتماً پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت می‌شود.

آیا پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از پایان کار  این دولت پرداخت می‌شود؟ / توئیت نوبخت و وعده پرداخت

حال بازنشستگان انتظار دارند به این وعده عمل شود و در همین یکی دو ماه پیش رو بتوانند پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز