خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور مطرح کرد:

اگر محجوب نبود تامین اجتماعی منحل و با وزارت بهداشت ادغام می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۲۶۵

نادر قاضی‌پور درباره لازمه حضور دبیرکل خانه کارگر در مجلس یازدهم اظهار کرد: آقای محجوب برای تصویب قانون‌های حمایتی از کارگران در ادوار گذشته مجلس، نقش موثری داشته است. به طور قطع حضور ایشان در خانه ملت می‌تواند موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده اسبق مردم ارومیه درباره فعالیت‌های محجوب در مجلس توضیح داد: من به منظور حمایت از نماینده واقعی کارگران در خانه ملت یعنی علیرضا محجوب به تهران آمده‌ام. دبیرکل خانه کارگر برای اسلام، شهدا، مدافعان حرم و سلامت در طول شبانه‌روز فعالیت چشمگیری داشته است؛ عملکرد خالصانه ایشان را بارها به چشم خود دیده‌ام. 

وی ادامه داد: او همچنین برای احقاق حقوق بازنشستگان صندوق‌های لشگری، کشوری و ارتشیان مظلوم نیز تلاش کرده است. براداران و خواهران عزیز از شما می‌خواهم که در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس به محجوب رای دهید تا قشر زحمتکش عزیز هم نماینده‌ای در مجلس داشته باشند. دبیرکل خانه کارگران همواره به فکر اشتغال، مسکن و قشر ضعیف جامعه است. 

او با اشاره به تجربه حضور خود در مجلس اظهار کرد: من ۱۲ سال نزد ایشان تلمذ کرده‌ام و آموزه‌های فراوانی درباره حقوق کارگران، ساده‌زیستی، همراهی با مردم، مبارزه با اشراف‌گرایی و مطالبه‌گری حقوق محرومان از ایشان آموختم. او همواره نماز خود را اول وقت می‌خواند و دوشنبه‌های هر هفته با زبان روزه وارد مجلس می‌شد. به طور قطع، جای خالی محجوب در مجلس احساس می‌شود تا با فریادهای مدرسی خود از حقوق پایمال شده کارگران دفاع کند. او در تصویب قانون‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر، بیمه کارگران ساختمانی، بیمه قالیبافان و رانندگان نقش اساسی داشتند. 

این نماینده ادواری مجلس درباره ضرورت حضور یک نماینده کارگری در خانه ملت توضیح داد: واقعیت این است که صاحبان زر، زور و تزویر نسبت به مستضعفان؛ قدرت بیشتری در خانه ملت دارند. اگر آقای محجوب در دوره‌های گذشته مجلس حضور نداشت، تامین اجتماعی منحل و با وزارت بهداشت ادغام می‌شد. حضور یک نماینده قدرتمند منشا خیر و برکت است. دوره‌های نهم و دهم در چندین جلسه تلفیق، طرح ادغام‌سازی را بیان کردند اما مخالفت آقای محجوب و همراهی چند نماینده با ایشان سبب شد تا آقایان به هدف خود دست یابند. 

قاضی‌پور تاکید کرد: امیدوار هستم که مردم تهران بزرگ، پردیس، شمیرانات، اسلام‌شهر و شهرری با آرای خود در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم نماینده واقعی کارگران را انتخاب کنند تا ایشان همچون گذشته از حقوق ضعفاء دفاع کند. واقعیت این است که من عملکرد بسزایی از مجلس یازدهم برای کارگران ندیده‌ام؛ حضور محجوب تاثیر چشمیگری در روند فعلی خواهد داشت.

حجم ویدیو: ۱۴۳.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز