خبرگزاری کار ایران

سه کارگر در دو حادثه جداگانه بر اثر سقوط کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۸۵

در دو حادثه جداگانه شغلی، سه کارگر حین انجام کار در استان اصفهان کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا ، در حادثه اول که در در روستای دشتی شرق اصفهان رخ داد، یک کارگر مقنی حین کار از ارتفاع ۲۵ متری به عمق چاه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

فرهاد کاوه آهنگران (سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان) با تشریح این حادثه گفت: در پی این اتفاق که در روستای دشتی بدنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده، بلافاصله گروه عملیات نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

آهنگران افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار و عملکرد به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵، به دلیل جراحت سنگین و ضربه شدید وارد شده، این کارگر جان خود را از دست داد.

اما در حادثه دیگری دو کارگر حین انجام کار در استخر ذخیره آب یکی از مزارع کشاورزی در منطقه دارگان فلاورجان اصفهان به دلایل نامعلومی سقوط کرده و دچار حادثه شدند.

منصور شیشه‌فروش (مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان) درباره این حادثه، گفت: دو کارگری حدود ۲۵ و ۲۸ساله حین کار در یک مزرعه کشاورزی در منطقه دارگان فلاورجات دچار حادثه غرق شدگی در اسخر ذخیره آب شدند که درنهایت کارگران به بیمارستان‌های شفا کلیشاد و محمدرسول الله مبارکه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه کارگر ۲۵ساله در نهایت جان باخت، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پنج نفر در منابع آبی استان اصفهان غرق شده و جان باخته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز