خبرگزاری کار ایران

درخواست توجه جدی به مطالبات «بازنشستگان مناطق جنگی» در مورد ماده ۱۱۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۸۴

بازنشستگان مناطق جنگی با راه‌اندازی کارزاری خواستار توجه جدی به مطالبات بازنشستگان مناطق جنگی درخصوص ماده ۱۱۲ مناطق جنگی شدند.

به گزارش ایلنا، بازنشستگان مناطق جنگی با راه‌اندازی کارزاری خواستار توجه جدی به مطالبات بازنشستگان مناطق جنگی در خصوص ماده ۱۱۲ مناطق جنگی شدند.

متن این کارزار که نسخه‌‌ای از آن برای رئیس مجلس و نمایندگان استان‌های مناطق جنگی ارسال شده به این شرح است: 

به نام خدا

جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

جناب آقای دکتر جمشید انصاری

معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور

سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند پیرو طومار الکترونیک به شماره ۱/۵۹۳۳ تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ با امضای تعداد ۹۰۴۷ نفر از بازنشستگان مناطق جنگی (کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی) که این نامه به شماره ۵۹۳۲۰۵ و ۵۹۴۳۵۱ تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ در دبیرخانه سازمان برنامه و بودجه کشور به ثبت رسیده است، مبنی بر تسریع در صدور دستورالعمل اجرایی ماده ۱۱۲ مناطق جنگی همانند شاغلین، علی‌رغم نامه شماره ۱۱۲۱۱۳ تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ریاست محترم جمهوری با عنوان رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه و رئیس محترم سازمان استخدامی کشور، تاکنون دستورالعمل اجرایی و احکام بازنشستگان همانند شاغلین صادر نشده است. 

بازنشستگان محروم مناطق جنگی همچنان در انتظار هستند. این در حالی است که این قانون از ابتدای سال ۱۳۹۷ برای شاغلین اجرا شده و تفسیر جدید قانون، تسری ماده ۱۱۲ برای بازنشستگان مناطق جنگی را تأیید کرده که مؤید آن است این قانون از همان سال که برای شاغلین اجرا شد، شامل بازنشستگان مناطق جنگی هم بوده اما اجرا نشده است. 

خواهشمندیم و انتظار داریم با مدیریت و درایت جنابعالی و رئیس محترم سازمان استخدامی کشور در تسری صدور احکام ماده ۱۱۲ مناطق جنگی همانند آنچه برای شاغلین اجرا شده است اقدام و تسریع فرمایند. چه بسا به علت کهولت سن هر روز شاهد از دست رفتن عزیزانی از جمع خود هستیم که سال‌ها در انتظار اجرای قوانین بوده‌اند. 

 

رونوشت: 

• جناب آقای دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و صدور دستور همکاری برای تسریع در صدور احکام حق مناطق جنگی ماده ۱۱۲ همانند آنچه برای شاغلین اجرا شده است. 

• کلیه نمایندگان محترم استان‌های مناطق جنگی در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری اجرایی شدن حق مناطق جنگی ماده ۱۱۲ همانند آنچه برای شاغلین اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز