خبرگزاری کار ایران

نامه‌ی یک معلم بازنشسته به نمایندگان مجلس/ بند ۷رتبه بندی معلمان با روح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تضاد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۷۹۸

یک فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورا خواستار توجه به مطالبات بازنشستگان در بررسی لایحه رتبه بندی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه‌ی علی یزدانیار (مدیرکانون بازنشستگان فرهنگی چالوس) آمده است: اینک که فوریت بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان  مورد تایید قرار گرفت ذکر چندنکته برای تنویر افکار نمایندگان محترم مجلس که با اراده رعایت عدالت در تقنین قوانین بر صندلی پرزرق و برق مجلس تکیه زده‌اید ضروری است. در لایحه رتبه بندی فرهنگیان تقدیمی به مجلس محترم در بند ۷ تبصره‌ای ظالمانه آورده شده است که با روح عدالت،  بند ۹ اصل ۳  قانون اساسی،  ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه، ماده ۵۰ ق ب پ ش و بندهای ۶ و ۷ و۸  دستور مقام معظم رهبری به سران قوا درخصوص اصلاح نظام اداری کشور مفاد مختلف ق م خ ک و در نهایت با طرح دائمی شدن قانون همسازی حقوق بازنشستگان، منافات دارد و در تضاد کامل است.

در این نامه می‌خوانیم: این تبصره سبب خواهد شد سایه فقر و تبعیض کمر معلمان دیروز (بازنشستگان امروز) را خمیده‌تر نموده و شکاف در دریافتی ماهانه‌ی بازنشستگان با شاغلان عمیق‌تر شود. ما بازنشستکان فرهنگی خواهان حذف فوری این تبصره بوده و مصرانه از قاطبه وکلای ملت می‌خواهیم فرهنگیان بازنشسته (معلمان دیروز ) در این لایحه دیده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز