خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

نیمی از جمعیت کشور درحسرت داشتن یک نماینده در مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۱۰

یک فعال کارگری در شهرستان ری گفت: مایه تاسف است که جامعه چند ده میلیونی کارگران در حسرت داشتن یک نماینده واقعی در خانه ملت باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی ترکاشوند گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند و ما امروز در مجلس، این نهاد مهم تصمیم‌گیری، یک نماینده از خودمان نداریم و در برخی ادوار، به سختی یک نفر و در یک دوره سه نماینده از سوی کارگران داشته‌ایم.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری ادامه داد: در تمامی ادوار معلمان، پزشکان و جامعه مهندسین و سایر اقشار در مجلس نماینده داشته‌اند اما جامعه کارگری که ادعا می‌کنیم نیمی ازجمعیت کشور را دارند و هزار و یک مدال افتخار بر گردن ما می‌اندازند، هنوز در حسرت داشتن یک یا دو نماینده واقعی در خانه ملت جامانده‌اند و برای پیگیری حق و حقوق مسلم خویش باید دست به دامن این نماینده و ان آقای وکیل باشیم!

او از بی‌تفاوتی جامعه کارگری درخصوص مسایل مختلفی همچون داشتن نمایندگان واقعی خودشان در مجلس انتقاد کرد و گفت: هیچکس به فکر ما نیست. ما نباید به شعارهای این و آن توجه کنیم، باید دلمان برای خودمان بسوزد.

وی تصریح کرد: در انتخابات‌ مختلف به کارگران وعده‌های زیبا می‌دهند و با رای آنان به عنوان نمایندگی مجلس و عضو شورای شهر و مقام ریاست جمهوری راه پیدا می‌کنند و آنجا فراموش می‌کنند که با رای چه کسانی بر کرسی نشسته‌اند!

ترکاشوند از جامعه کارگری تهران و استان تهران و بازنشستگان خواست که در ۲۸ خرداد بی‌تفاوت نباشند و حضوری فعال به هم برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز