خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری درنشست با انجمن صنفی کاریابی‌های تهران و البرز تاکید کرد:

تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات کاریابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۵۷

وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی در نشست با نمایندگان انجمن صنفی کاریابی‌های تهران و البرز بر تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات کاریابی‌های داخلی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» اظهار داشت: در ۴۰ روز آینده باید برای تسهیل و تسریع در فرایندها و فعالیت‌های کاریابی‌ها ریل‌گذاری تثبیت شده‌ای بگذاریم و از این رو باید کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از معاونت‌های توسعه کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و نماینده کاریابی‌ها تشکیل و نشست‌های هفتگی برگزار شود.

وی در خصوص امکان ارائه فرایند احراز هویت حضوری برای ثبت دادخواست توسط دفاتر کاریابی گفت: پیشنهاد اولویت قرار گرفتن دفاتر کاریابی در کنار سایر موسسات برای احراز هویت حضوری و ثبت دادخواست را در شورای عالی کار مطرح می‌کنیم.

وی از معاون روابط کار خواست با مشارکت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این پیشنهاد را آماده کنند تا به عنوان دستورکار در شورای عالی کار اعمال نظر و نهایی شود.

شریعتمداری افزود: ما می‌خواهیم استفاده کنندگان نهایی، خدمات مطلوب توأم با رضایتمندی از ما بگیرند و مردم به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گونه‌ای نگاه کنند که جایی برای حل مشکلات آن‌هاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نمایندگان انجمن‌های صنفی کاریابی‌های تهران و البرز نیز گفت: در همه فرایندهای کاری، شفاف‌سازی عمق پیدا کند که امکان هیچ سوء استفاده‌ای از سوی دفاتر کاریابی به وجود نیاید و برای این مسیر سازوکارهای نظارتی را ارائه کنید تا بدون هیچ فسادی کار پیش رود.

در این نشست «عیسی منصوری» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، «حاتم شاکرمی» معاون روابط کار، «سید جواد رضوی» رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و «حسین محمودی سفید کوهی» مدیر کل دفتر هدایت نیروهای کار و کاریابی‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز